środa, 13 kwietnia 2016

Malowanie pokoju dziecięcego w motyw Na wsi- pokój dla dwójki dzieci- malowane konie, krajobrazy


Motyw Na wsi- malowanie pokoju dziecięcego


Pierwszy pokój jaki zaprojektowałam był pokojem dla dwójki dzieci, dla chłopca i dziewczynki 
także musiał być uniwersalny, ani księżniczki , ani zamki i samochody nie wchodziły w grę, za to motyw „na wsi” spotkał się z uznaniem obydwojga dzieci, a mnie również przypadł do gustu.
Powstał pokój utrzymany  w całości w ciepłych kolorach, począwszy od mebli  ozdobionych malowanymi motywami, poprzez dodatki  i  malowane ściany. 
Najpierw pomalowałam ściany na ciepły, żółty, przecierany  kolor, ponad łóżkami namalowałam dwa portrety- konia i krowy w ramach okiennych. Dodatkowo wyposażyłam je w uszyte firanki.
Meble ustawiłam symetrycznie po obu stronach pokoju- łóżko plus szafa., a pośrodku komoda. Wezgłowia łóżka ozdobiłam wiejskimi krajobrazami,  na drzwiach szaf powstały portrety kury i koguta. 
W całym pokoju dodatki stanowiły uszyte kraciaste zasłony poduszki i narzuty. 







 Pomalowałam również dwie lampy, jedną na czerwono, a drugą w truskawki. Odnowiłam również antyczny fotel, malując go na biało i tapicerując tą samą tkaniną z której powstały zasłony.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz